شروع کردم بلأخره

سلام

آره سلام خیلی وقت بود که می خواستم یه وبلاگ شخصی درست کنم و توش حرف دلم رو بنویسم و این شروع در روزی هست که در ایران جنجال انتخاباتی و اینجور چیزهاست و این هم یکی از حرف دل های من هست از رای دادن ها و از نادیده گرفتن حق مردم در انتخاباتی که واقعا باشکوه بود.

به قول احسان » تو پرانتز «

آخه اگه دروغی نبوده پس چرا انقدر رسانه های عمومی و… به طور واضح تحریم شده و اطلاع رسانی غیر ممکن !!!

» پرانتز بسته »

و در آخر:

چه بگویم از این دل پر درد که چه ها دارد در خود

و هر روز مغزم را می کند مخدوش و بیخود

خودم گفتما حال کردین

3 Responses to شروع کردم بلأخره

  1. توی بد موقعیتی وبلاگتو افتتاح کردی، نمیشه تبریک گفت!!!

    ?Do i Know You

    • norozzad says:

      خدا کنه حالا بدتر از این نشه…
      تبریک هم نیازی نیست اگه بتونم وبلاگ نویسی رو ادامه بدم تبریک داره…
      یا حق…

  2. ردپا says:

    آرزو می کنم خاطرات خوب رو توی وبلاگتون ثبت کنید

پاسخی بگذارید

