خود سازی

سلام…

خوبین ، خوشین ، سلامتین یا به قول معروف روزگار به کامتونه ، من که این روزا خیلی پریشونم اصلا تو یه حال و هوای دیگه ای هستم بعد از پست قهرمان تصمیم گرفتم موضوع خود سازی رو به موضوعات وبلاگ اضافه کنم و مطالبی رو بنویسم و حتما بهشون عمل کنم و به باد فراموشی نسپرم تا بلکه بتونم این حال و هوای دیگه رو تغییر بدم یعنی یه جورایی خود سازی کرده باشم…

امیدوارم بتونم خودم رو تغییر بدم شما هم برام دعا کنین

و خود سازی دیگر : اگه دیدی دنیا برات مفهومی نداره تحمل کن شاید خودت دنیای کسی باشی !

3 Responses to خود سازی

  1. سلام.
    مرسی از نظری که تو وبلاگ دادید و نظری که دادید یه جای بحث بزرگی داره که تو این گپ دوستانه نمی گنجه.
    امید وارم خودسازی شما باعث شادی روز افزون و کامروایی شما باشه.

  2. arvin says:

    سلام محمد جون
    خوبي
    ببخشي يكمي دير امدم
    منم برات دعاا مي كنم

  3. آروين says:

    سلام خوبي من الان كه وبلاگ شخصيم رو عوض كردم آپ وبلاگ جديدمو خبرت مي كنم اگر مي شه مي خوام پيوند وبت رو به وبلاك فسقلي ببرم اگر دوست داشتي بگو واگرم نه همونجا لينكت هست

پاسخی بگذارید

